Discovery Networks przeprowadzi w Hiszpanii rebranding niekodowanego kanału Discovery MAX, znanego z hiszpańskiej, cyfrowej telewizji naziemnej (DTT). We wrześniu pojawi się nowy kanał DMAX z zupełnie nową wizualizacją i nowymi treściami. Discovery zamierza wzmocnić swoją obecność na hiszpańskim rynku telewizyjnym 4 lata po jego uruchomieniu. Reorganizacja ta ma miejsce, gdy nasila się konkurencja na rynku hiszpańskim z pięcioma nowymi kanałami FTA.
Kanał rozpocznie korzystać z marki DMAX, która jest już stosowana w innych krajach, a zbiegło się to z rozpoczęciem nowego sezonu telewizyjnego. Od września będzie... nowy image. Zmiana na DMAX potwierdza to, co już było zapowiadane od wielu miesięcy.
Zmiana ta będzie miała miejsce miesiąc po uruchomieniu kanału DKiss - stacji Discovery Networks Iberia przy współpracy z grupą Kiss Media, które osiągnęły porozumienie na początku tego roku. Ten sojusz został wymuszony przez kanał Blas Herrero. Dlatego Kiss przyjął literkę "D" od Discovery. Podczas DKiss jest skierowany do żeńskiej widowni, Discovery MAX od momentu jego uruchomienia w styczniu 2012 roku był przeznaczony dla męskiej publiczności. Od września w DMAX zapowiadane jest wzmocnienie zawartości programowej, przybędą nowe formaty i rodzaje programów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.