CNN International i Rolex ruszają z „Call to Earth”

dodano: 2019-11-26 04:16
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN International Cnn-logo-czerwone-360px.jpg CNN rusza z „Call to Earth”, globalną inicjatywą, mającą na celu zaangażowanie społeczności z całego świata w działania dążące do ochrony przyszłości naszej planety. „Call to Earth” będzie dostępne w CNN International poprzez część programu „Quest Means Business” o nazwie „Answering the Call”, która będzie prezentować sylwetki osób, które przyczyniły się do poprawy stanu środowiska naturalnego, filmy dokumentalne („Ted Turner: Captain Planet”), czy cykliczne sekcje „Call to Earth”, nadawane w ramach programów informacyjnych.

CNN International


Równolegle do informowania na antenie CNN w kwestiach zmian klimatycznych i środowiska naturalnego, „Call to Earth” za pośrednictwem telewizji, platform cyfrowych i mediów społecznościowych będzie koncentrować się na pozytywnym angażowaniu się w tworzenie zrównoważonej przyszłości. Jak informuje nadawca, przy pomocy tego programu CNN wykorzysta swój globalny zasięg i unikalne dotarcie, aby opowiedzieć inspirujące historie o ludziach, projektach i miejscach, które zwracają uwagę na ważne dla naszej planety kwestie, od zmian klimatycznych po wylesianie.

„Call to Earth” został stworzony w celu wywarcia wpływu, podniesienia świadomości i zaangażowania społeczności. Te same wartości przyświecają znanemu już nam projektowi „CNN Freedom Project”, który od ośmiu lat koncentruje się na problemie współczesnego niewolnictwa (więcej tutaj). - „Call to Earth” to znacznie więcej niż tylko inicjatywa redakcyjna - ucieleśnia zaangażowanie CNN w ochronę planety, współpracę ze społecznościami z całego świata, biznesem, organizacjami pozarządowymi i edukacyjnymi w celu zainspirowania pozytywnych zmian - informuje nadawca.

„Call to Earth” powstaje we współpracy z Rolex, jako wspólne zobowiązanie na rzecz zrównoważonej przyszłości. - Zaangażowanie Rolex jest częścią wieloletniej inicjatywy „Perpetual Planet”, w ramach której firma ma wspólny cel z CNN - być pozytywną siłą na rzecz środowiska. CNN od dawna jest orędownikiem ważnych spraw i informuje na temat stanu środowiska naturalnego, podczas gdy Rolex prowadził kampanie w tym obszarze w ramach „Perpetual Planet” i wspierał laureatów Rolex - osób, których wkład w poprawę otaczającego ich świata doceniono podczas Rolex Awards for Enterprise - czytamy w komunikacie.

Dzięki partnerstwu z CNN International Commercial, historie laureatów Rolex zostaną przedstawione w ramach „Call to Earth”, a Rolex i CNN będą współpracować w zakresie zaangażowania społecznego, wydarzeń i budowania świadomości. 

„Call to Earth” będzie dostępne w CNN International poprzez:

- cykliczne sekcje „Call to Earth”, nadawane w ramach programów informacyjnych, analizujących historie dotyczące środowiska z całego świata, często związane z wydarzeniami lub globalnymi akcjami, takimi jak np. Światowy Dzień Oceanów;
- część programu „Quest Means Business” o nazwie „Answering the Call”, która będzie prezentować sylwetki osób, które przyczyniły się do poprawy stanu środowiska naturalnego;
- filmy dokumentalne z prezentacją postaci, miejsca lub historii, które zmieniły świat wokół nich. Każdemu filmowi towarzyszyć będzie tygodniowa seria programów dotyczących danego tematu.

Pierwszy dokument, „Ted Turner: Captain Planet”, będzie emitowany w CNN International i zostanie poprowadzony przez doktora Sanjaya Guptę. Zbada on wkład Teda Turnera w ruch ekologiczny. W filmie będzie pokazany wywiad z Tedem Turnerem, a także wypowiedzi osób, które opowiedzą o zaangażowaniu Teda Turnera w ochronę środowiska, w tym Ala Gore’a, Jane Fondy i Billa Gatesa.

Treści cyfrowe i działania w społecznościach będą centralnym punktem „Call to Earth”, ze specjalnie zaprojektowaną stroną internetową (przejdź na stronę), materiałami wideo, artykułami i interaktywnymi funkcjonalnościami, a także wieloplatformowym storytellingiem dostosowanym do telewizji CNN.

- Strona będzie również hubem dla kampanii w mediach społecznościowych, ponieważ CNN wykorzystuje swój ogromny zasięg do podnoszenia świadomości i angażowania publiczności poprzez różne inicjatywy, prezentując działania podejmowane przez jednostki w celu ochrony planety. Ponadto „Call to Earth” i poruszane w jego ramach tematy będą towarzyszyć CNN podczas najważniejszych wydarzeń oraz będą stanowić część misji CNN w zakresie CSR, zaangażowania pracowników na rzecz środowiska naturalnego - informuje nadawca.

- Kryzys klimatyczny i zrównoważony rozwój są być może najważniejszymi tematami tego pokolenia. Ludzie, zwłaszcza ci młodzi, z pasją podchodzą do tych kwestii i jako sieć niestrudzenie pracowaliśmy, aby wysunąć je na pierwszy plan, od Grenlandii po Australię, przez Rosję, Stany Zjednoczone i Antarktydę. „Call to Earth” oznacza szczególny, nowy etap w naszej działalności oraz uruchamia międzyplatformową, długoterminową inicjatywę, która skoncentruje nasze wysiłki oraz wywrze rzeczywisty wpływ, angażując społeczności i tworząc nowe więzi, aby pomóc wzmocnić pozycję tych, którzy walczą o ochronę planety

- mówi Ellana Lee, Senior Vice President CNN.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje
Informacje
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 800UHD

AB CryptoBox 800UHD - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AB...

390 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 1,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 1,5 m w wersji v2.1...

89 zł Więcej...

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ADB 5800S + pakiet Start+1m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: odbiornik ADB5800S + karta na...

119 zł Więcej...