dodano: 2019-12-29 12:16 | aktualizacja:
2019-12-29 12:43
autor: RO |
źródło: telekritika.ua
20 grudnia Narodowa Rada Ukrainy odłożyła drugi raz sprawę zmiany logotypu publicznej stacji telewizyjnej UA: Perszyj.
Co ciekawe,
Narodowa Społeczna Teleradiokompania Ukrainy (NOTU), oficjalna firma radiowo-telewizyjna finansowana z budżetu państwa, przewidywała w 2019 roku wprowadzenie nowej strategii marketingowej
UA: Perszyj, która powinna skutkować rebrandingiem głównego kanału telewizyjnego, jakim jest
UA: Perszyj. Rebranding zaplanowano na trzecią dekadę sierpnia. Kampania nowej marki była zaplanowana na październik pod hasłem
„Suspilne. Nasze Spilne”.
Prezes
NOTU, Zurab Ałasania, na konferencji prasowej 11 października br. ogłosił zamknięcie porannych programów regionalnych i chęć wyprodukowania wspólnego programu na podstawie jednego oddziału. 2 grudnia zarząd
Suspilne przedstawił radzie nadzorczej projekt utworzenia jednej dużej platformy, do której weszłyby wszystkie oddziały regionalne.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.