Kompleksowa renowacja ma na celu umocnienie RTL jako wiodącej marki rozrywkowej w Niemczech i Europie.
Proces powinien przebiegać na wszystkich platformach cyfrowych, dlatego ważne jest skupienie uwagi na wspólnej marce
RTL, która łączy w sobie charyzmę i ma oznaczać pozytywną rozrywkę, niezależne dziennikarstwo oraz inspirację, energię i postawę.
W ramach transformacji
Mediengruppe RTL Deutschland od września 2021 roku będzie działać pod nazwą
RTL Deutschland. Usługa streamingowa
TV Now zmieni się w
RTL+ późną jesienią. Także linearny kanał
RTLplus zyska niebawem nową. Ponadto
RTL Deutschland nadal będzie skupiać marki
VOX,
N-TV i
Nitro, które pozostaną członkami wiodącej rodziny.
Przypuszczalnie na początku nowego sezonu telewizyjnego (jesień 2021 - red.) kanał RTL otrzyma nowe logo. Będzie to prawdopodobnie największa zmiana projektowa dla widzów od czasu przejścia z RTL Plus na RTL na początku lat 90-tych.
Nowa tożsamość marki
RTL była prezentowana 14 czerwca br. pracownikom, reklamodawcom, partnerom i dziennikarzom podczas
Screenforce Days, największej corocznej imprezy telewizyjnej w Niemczech.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.