Jeden z największych kanałów telezakupowych we Włoszech kończy proces przekształceniowy w nową markę GM24. 25 czerwca br. na satelicie Eutelsat Hot Bird 13C (13,0°E) z częstotliwości 10,930H (DVB-S2) zmieniła się identyfikacja przekazu FTA z dotychczasowej nazwy HSE24 na GM24.
To ostateczny koniec HSE24 Italia. Rebranding to konsekwencja wejścia HSE24 Italia w lipcu 2019 roku do GM Comunicazione obsługiwanej przez Marco i Giovanni Sciscione.
GM24 to włoska firma, która dzięki doświadczeniu w branży telezakupów, wyszukuje i opracowuje towary na włoski rynek. Firma oferuje produkty do sprzedaży w różnych kategoriach jak zdrowie, uroda, moda, biżuteria, dom czy kuchnia.
Pierwotnie HSE24 Italia startował jako H.O.T. Italia w grudniu 2000 roku, nadając 4-godzinny program na żywo na częstotliwościach kanału ReteMia. W kolejnym roku stacja zaczęła nadawać całą dobę jako Home Shopping Europe. Marka HSE24 Italia obowiązywała w latach 2011-2021, a konkretnie do 25 czerwca 2021 roku.
Zmiana wizualna dla widzów HSE24 Italia została wprowadzona wiele miesięcy temu. Przez ten czas dwa logotypy ekranowe (GM24 i HSE24) były używane w telewizji naprzemiennie. Tak więc zmiana identyfikacji przekazu na satelicie jest zakończeniem procesu rebrandingu rozpoczętego 2 lata temu po przejściu do GM Comunicazione.