dodano: 2021-07-30 23:30 | aktualizacja:
2021-08-02 14:02
autor: Janusz Sulisz |
źródło: parabola.cz/satelitnatv.sk
Stacja Minimax, która skupia się głównie na grupie wiekowej od 5 do 10 lat, zmienia swoje logo.
Kultową obręcz w logo Minimax ożywił zespół kreatywny stacji we współpracy z agencją reklamową Umbrella. Celem było wprowadzenie nowych światów pełnych przygód, takich jak dżungla, świat technologii, wszechświat, parki rozrywki, superbohaterowie i podwodny świat. Animowana obręcz logo stanowi bramę do tych pełnych przygód światów.
Minimax wierzy, że życie jest przygodą, dlatego zaprasza maluchy do wspólnego odkrywania otaczającego ich ekscytującego świata. Dzieci w tej grupie wiekowej już zaczynają tęsknić za większą niezależnością i odkryciami, więc Minimax zapewnia bezpieczne środowisko dla wszystkich tych odkryć i zapierających dech w piersiach doświadczeń. W związku z tym zmieni się również zawartość Minimax, która będzie zawierać więcej historii i seriali, specjalnie zaprojektowanych, aby przemawiać również do starszych dzieci.
Od 1 sierpnia rusza animowany serial „Team Dronix”, który śledzi ekscytujące doświadczenia młodych ludzi, którzy kochają drony. Od 16 sierpnia codziennie o godz. 17:30 rozpocznie się serial „Ernest i Rebecca” o sześcioletniej dziewczynce i jej przyjacielu mikrobie. Zadowolą również filmy rodzinne o wiedźmie Bibi i jej przyjaciółce Tinie. Komedia „Bibi i Tina” rusza w sobotę 7 sierpnia, a widzowie mogą spodziewać się kontynuacji swoich przygód w każdą sobotę sierpnia o godz. 20:00.
Minimax jest obsługiwany przez AMC Networks International, która koncentruje się na kanałach telewizji płatnej. W jej portfolio znajdują się
Sport1, Sport2, Minimax, JimJam, Spektrum, Spektrum Home, TV Paprika, AMC i Film+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.