Raport obejmuje następujące polskie sieci i platformy: UPC Polska, Vectra, Inea, Toya, Orange TV, Polsat Box, CANAL+ i Netia. Według analizy Digital TV Research, w Polsce liczba abonentów płatnej telewizji spadnie z 10,159 mln w 2021 roku do 9,694 mln w 2027 roku.- W 2027 roku Rosja będzie odpowiadać za połowę abonentów płatnej telewizji w regionie. Jednak w latach 2021-2027 straci 5 mln abonentów płatnej telewizji, częściowo z powodu sankcji, które pogorszą sytuację gospodarczą, a także z powodu przejścia gospodarstw domowych z telewizją analogową na niekodowaną naziemną telewizję cyfrową - powiedział Simon Murray, główny analityk w Digital TV Research.
Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
130 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle G Google TV
Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...
299 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...