Należy zauważyć, że podczas gdy liczba subskrybentów Disney+ wzrosła o 7,9 mln, Netflixa spadła o 203 tys. To tym bardziej dotkliwe dla tego drugiego, że w pierwszym kwartale br. Disney+ nie wystartował na żadnym nowym terytorium. Należy jednak pamiętać o skali - Netflix ma 221,641 mln subskrybentów na całym świecie, zaś Disney+ 137,7 mln czyli niemal dwa razy mniej.- Nasze dobre wyniki w pierwszym kwartale, w tym fantastyczne wyniki krajowych parków rozrywki i ciągły wzrost liczby subskrybentów usług streamingowych - w tym 7,9 mln nowych subskrybentów Disney+, oraz łączna liczba subskrypcji w ramach wszystkich naszych ofert DTC przekraczająca 205 mln [wliczając w to ESPN+ i Hulu - przyp. red.], po raz kolejny udowodniły, że jesteśmy klasą samą w sobie - powiedział Bob Chapek, dyrektor generalny The Walt Disney Company. - Spoglądając w przyszłość, w drugie stulecie działalności Disneya, jestem przekonany, że będziemy nadal transformować rozrywkę, łącząc niezwykłą narrację z innowacyjną technologią, aby stworzyć dla rodzin i fanów na całym świecie jeszcze większy, bardziej skomunikowany i magiczny świat Disneya.
Antena sat kempingowa 60 cm z przyssawką
stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę.
199 zł Więcej...Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 799 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...