Branża telekomunikacyjna jest jedną z najszybciej rozwijających się na świecie.
Nieustannie oferuje klientom jeszcze lepszą jakość usług oraz coraz atrakcyjniejsze oferty dla klientów. Jednak dla konsumentów liczy się też coś więcej – według danych GfK pochodzących z raportu Consumer Life (2022), już
55 proc. Polaków uważa, że biznes musi brać odpowiedzialność za ochronę środowiska.
- W T-Mobile działania na rzecz zrównoważonego rozwoju są wpisane w nasze DNA, dlatego też podejmujemy kolejny krok i wprowadzamy mniejsze formaty kart, na których dostarczane są moduły SIM. Główną zaletą tego rozwiązania jest zużycie o połowę mniejszej ilości plastiku podczas produkcji, co znacząco przyczynia się do ograniczenia tego odpadu – w przypadku T-Mobile Polska o około 8 ton rocznie.
Nowe karty charakteryzują się o połowę mniejszymi wymiarami ramki SIM, czyli w tzw. formacie half SIM o wymiarach 43x54 mm (standardowo mają
86x54 mm). Docelowo będą one dostępne dla klientów we wszystkich ofertach – abonamentowych, na kartę oraz Heyah, a już wkrótce pierwsze karty w formacie
half SIM trafią do klientów korzystających z usługi na kartę oraz MIX. Zmiana formatu ramki karty nie wpłynie na możliwość wyłamania odpowiedniego rodzaju karty, obsługiwanego przez konkretne urządzenia. Nadal więc będzie można uzyskać kartę do standardów
mini, mikro i nano.
Na ten moment w sklepach, czy punktach sprzedaży T-Mobile dostępne są też dotychczasowe formaty kart i będą one wydawane do momentu wyczerpania zapasów.
Zielona Magenta
- W T-Mobile konsekwentnie realizujemy firmową strategię ESG, która koncentruje się przede wszystkim wokół obszarów: climate, circularity, digital inclusion oraz people. Ograniczanie zużycia plastiku towarzyszy nam w codziennej pracy – wycofaliśmy z naszych biur i sklepów plastikowe torby i butelki, usunęliśmy z kantyny jednorazowe sztućce, kubki i słomki, a w kawiarni w siedzibie głównej zachęcamy do przychodzenia po kawę z własnym kubkiem.
W ubiegłym roku operator wystartował z inicjatywą „Planeta ma znaczenie”, która ma na celu edukację w zakresie prawidłowego recyklingu starych urządzeń i zachęcenie klientów do zwrotu nieużywanych smartfonów. Od początku tego roku we wszystkich salonach T-Mobile stanęły specjalne pojemniki, do których można przynosić nieużywane telefony, a te zostaną poddane recyklingowi.
Więcej informacji o strategii ESG realizowanej przez T-Mobile można znaleźć na stronie: https://raport-t-mobile-polska.pl/.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.