Viasat zmienia się w viju

dodano: 2023-02-18 21:41 | aktualizacja: 2023-02-18 22:17
autor: RO | źródło: Viasat

kanały viju TV1000 Viasat charakteryzuje się szeroką gamą programów telewizyjnych - od filmów fabularnych i dokumentalnych, po programy poznawcze i sportowe. Struktura grupy medialnej jest uzupełniana od 2003 roku, kiedy wystartowały kultowe marki TV1000 i Viasat Explorer. Niebawem nastąpi zmiana w działalności Viasat w krajach Europy Wschodniej. 13 płatnych kanałów tematycznych zaprezentuje się pod nową nazwą viju.

viju TV1000 Action


Rosyjskojęzyczne kanały Viasat, TV1000 i ViP odbierają m.in. abonenci ukraińskiej platformy Viasat UA z satelity Astra 4A (4,8°E).

Po 20 latach nadawania Viasat w Rosji i innych krajach nadszedł czas, aby połączyć wszystkie produkty w jedną markę. TV1000, TV1000 Action, TV1000 Russkoje Kino, Viasat History, Viasat Explore, Viasat Nature, Viasat Sport oraz dodatkowy pakiet 6 kanałów premium ViP (ViP Premiere, ViP Megahit, ViP Comedy i inne) zaczną funkcjonować pod jednym szyldem viju od 1 marca 2023 roku.

Badania wykazały, że trudno jest wypromować taką liczbę marek w jednym stylu, pomimo doskonałej oglądalności kanałów. W 2022 roku wystartowała usługa przesyłania strumieniowego viju i już wtedy udowodniła, że widzowie są gotowi na zmiany i pozytywnie oceniają nowy wizerunek.

Jedna marka viju wzmocni emocjonalną więź z widzem, zbliży się do niego. Zaktualizowane logo pojawi się na kanałach od 1 marca 2023 roku.

W podstawowych pakietach operatorów od 1.03.2023 r. będą nadawane viju TV1000, viju TV1000 Russkoje, viju TV1000 action, viju Explore, viju Nature i viju History.

Pakiet ViP zmieni nazwę na viju+. Nadal będzie zawierać 6 kanałów tematycznych z zawartością premium (viju+ Premiere, viju+ Megahit, viju+ Comedy, viju+ Serial, viju+ Sport). Kanał Viasat Nature/History przyjmie całkowicie nowy brand viju+ Planet.
 

Jesteśmy dumni, że wielu widzów kojarzy nasze produkty z wysokiej jakości serialami, filmami, treściami sportowymi i dokumentami. Przez lata nadawania znaleźliśmy własną, wyjątkową widownię i chcemy, aby widzowie zachowali skojarzenia ze starymi produktami. Dlatego nazwy kanałów praktycznie się nie zmienią, a zostaną tylko doprowadzone do jednego stylu viju. Takie pozycjonowanie stanie się bardziej zrozumiałe dla widza. Dążymy do tego, aby stać się marką, która łączy ludzi i daje jasne emocje

- podaje przedstawiciel Viasat.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Rebranding
Informacje
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...